Tuesday, September 15, 2009

Taevane Arm 1



See siin pole üldse mingi selline toit, mis vajaks erilist retseptitamist, aga kuna ma juba pildi tegin ja see enam-vähem välja ka tuli ning apetiitne tundub, siis tundus patt mitte teistele näidata, mida kõike üks köögivõhikust meesterahvas kokku võluda oskab.

Taevane Arm selle pärast, et ma pole juba tükk aega poes käinud ja materjalid toidu valmistamiseks on pärit mingitest kahtlastest sügavkülmavarudest, kuivainetest ja mõnest realiseerimist nõudvast värskemast asjast, mis mul õnnestus maalt kaasa varastada.

Ja number üks selle pärast, et selliseid ekspromptsööke tuleb mul ilmselt veel, millele pole mõtet eraldi nime panema hakata, kuid mis siiski ehk mõnele ujedamale köögirebasele inspiratsiooniks on.

Minul käis asi lihtsalt: sügavkülmast paari erineva wokisegu lõpud, pisike tükike hakkliha ja killuke sinki, kapist spagetid, tavalisest külmikust kaks muna, riiulist maitseaineid ja tsipa jahu. Laua pealt tomat kaunistuseks ja voila! Täpsemat kirjeldust, mida ma nende asjadega tegin, ei hakka kirja panema, sest on üsna ebatõenäoline, et kellelgi täpselt samad laovarud üle on.

Aga head pildi peale vesistamist ja iseseisvat katsetamist sellegipoolest!

No comments:

Post a Comment