Friday, August 7, 2009

Sissejuhatav jutt

Nõndaks. Kuna mitmed mu sõbrad (loe: fännid Ü-lehe päevilt) on väga erinevates paikades ja situatsioonides korduvalt küsinud, millal ma viimati midagi ägedat süüa tegin ja mida, siis ma olen alati kimbatusse sattunud, sest ma tõesti pole tükil ajal köögis eriti aktiivne olnud. Aga nüüd on selleks suurepärane võimalus ja mitmetel põhjustel (näiteks masu) ka otsene vajadus.

Kui ma eile ühes hiljuti taasavatud Tartu restoranis noore metskitse fileed testisin, tekkis jälle mõte, et pagan, ma teeks seda toitu ikka hoopis teistmoodi. Eks ma kunagi ehk teen ka, kui kuskilt sellist eksootilist liha leian.

Seniks püüan hääli aga populistlike loosungite ja odavate, lihtsate, ent samas maitsvate retseptidega ehk teisisõnu pakun peene restorani menüüsse sobivaid toite tasku- ja suupärases vormis ja kõigile arusaadaval moel.

Lõpetuseks ka viimasel ajal moodi läinud hoiatustekst:
Kõik selles blogis esitatud retseptid on koostatud või mugandatud täieliku amatööri poolt. Blogi autor ei vastuta mitte mingil moel selle eest, kui lugejal toit ei õnnestu või ta end selle tegemise või söömise käigus vigastab, määrib või muul moel halvasti tunneb. Blogi autori retseptide kasutamine toimub täielikult lugeja enda vastutusel.

Aga muidu, tervet mõistust kasutades ja asjale loominguliselt lähenedes peaks kõik rahule jääma.

No comments:

Post a Comment